Ανάλογες πρακτικές έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην τόνωση της μετακίνησης με ποδήλατο και σε πόλεις όπως η Βαρκελώνη , το Λονδίνο και η Στοκχόλμη.
Μετά τη Δανία, τη Γερμανία, το Βέλγιο και τη Βρετανία που έχουν εντάξει το ποδήλατο στα εργασιακά τους προγράμματα, παρέχοντας φορολογικές ελαφρύνσεις στους ποδηλάτες, πληρωμές ανά χιλιόμετρο και επιδοτήσεις για την αγορά καινούριων ποδηλάτων, τώρα και στη Γαλλία, μετά την ανακοίνωση του υπουργού μεταφορών, ξεκινάει ένα εξάμηνο πιλοτικό πρόγραμμα που επιβραβεύει όλους όσοι επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν το ποδήλατό τους για την μετακίνησή τους από και προς τη δουλειά.
Σε κοινή γραμμή λοιπόν με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες και σε μία προσπάθεια να ενισχυθεί η χρήση ποδηλάτου με σκοπό τη βελτίωση της φυσικής υγείας, τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και τον περιορισμό στην κατανάλωση καυσίμων, οι εταιρείες θα πληρώνουν 25 λεπτά του ευρώ ανά χιλιόμετρο μετακίνησης με ποδήλατο. Ήδη περίπου 20 εταιρείες και ιδρύματα που απασχολούν περίπου 10.000 εργαζομένους έχουν δεχθεί να συμμετέχουν στο νέο αυτό πρόγραμμα, παρακινώντας τους υπαλλήλους τους να έρχονται στη δουλειά με ποδήλατο.
Ο Γάλλος υπουργός Μεταφορών δήλωσε ότι αν τα αποτελέσματα της δοκιμής είναι ενθαρρυντικά, θα εφαρμοστεί ένα δεύτερο στάδιο του πειράματος, σε μεγαλύτερη κλίμακα.
Στο Βέλγιο , όπου ένα αφορολόγητο καθεστώς κινήτρων έχει τεθεί σε ισχύ για περισσότερο από πέντε χρόνια, περίπου οκτώ τοις εκατό του συνόλου του πληθυσμού χρησιμοποιεί τα ποδήλατα . Στην επίπεδη και φιλική προς το ποδήλατο Ολλανδία , είναι περίπου 25 τοις εκατό.
Ανάλογες πρακτικές έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην τόνωση της μετακίνησης με ποδήλατο και σε πόλεις όπως η Βαρκελώνη , το Λονδίνο και η Στοκχόλμη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου